torsdag, mars 03, 2016

Torsdag kveld


Hele kvelder viet til lesing, det liker jeg. Avisene hoper seg opp i travle uker, jeg har et etterslep på  magasiner - og jeg begynte på ei ny og lovende bok i dag. Da er det fint med lesekvelder! Kvalitet og kvantitet på én gang. En god kopp te, levende lys, flere lamper. 



Pene blomster skader heller ikke. Jeg har tre slike bugnende buketter i stua her nå, det er luksus!



P.S. Fremdeles er det maaaaange av dere som ikke har meldt dere her, det hadde vært så hyggelig om dere gjorde det! (Veldig moro å lese om mine kjære lesere!)

4 kommentarer:

Stine Arkeologine sa...

Nydelige farger og buketter!

Anonym sa...

Så nydelig og stemningsfult! Du har det koseligste hjemmet jeg noen gang har sett, uten at jeg har sett det live da, men utifra bildene i alle fall! Forbilledlig personlig, lunt og ikke minimalistisk. Du burde lage en oppskrift til oss ;-) Klem, Siri

Tuva sa...

Så koselig du har det :-) Ble inspirert til å finne fram ei bok jeg også. Fredag og fridag, nå skal jeg lese Hamsun med levende lys til!

Glamourbibliotekaren sa...

Stine Arkeologine: Ja, ååh, jeg er så glad i å lage slike buketter :)

Siri: Tusen takk, så hyggelig at du synes det!! Nå ble jeg glad! Jeg har faktisk laget en slags "oppskrift" en gang i tiden, her!

Tuva: Tusen takk for det! Kos deg på fridagen din!

Populære innlegg