mandag, oktober 31, 2016

Brunch!



Her forleden ble jeg invitert hjem til ei venninne på brunch, eller egentlig en slags sivilisert babyshower! Ingen fjollete leker, bare god mat og hyggelig selskap på en solfylt høstlørdag-formiddag i en veldig koselig leilighet på Torshov! 


Namnamnamnam


Jeg tok med hageblomster til vertinnen. 


Jeg, dvs babyen, fikk så fine gaver! Denne gamle barnekoppen med Ole, Dole og Doffen på er fra Stavangerflint, og på baksiden er det tegning av en syklende Donald. SÅ FIN!!


Flotte bøker! Sangbok, geitekillingen som kunne telle til ti, og en mummibok. 


To bodyer, en med Schroeder fra Peanuts (som garantert spiller Beethoven på sitt lille piano), og karikaturtegninger av Beatles! Perfekt. 


Og en nydelig kimono-buksedress fra Japan! (den fikk jeg på forskudd for noen uker siden)
Dessuten satt en av gjestene og strikket på sin presang, som blir både yndig og anvendelig. 

Så mange fine ting! Jeg har ikke rukket å bli vant til slike gavedryss ennå, det er jo hverken jul eller bursdag. Folk er så gavmilde og snille. For en heldig baby som har slike mennesker rundt seg fra dag én! (Og for en heldig meg, som har slike gode venner!)


1 kommentar:

Anonym sa...

For en nydelig liten fotohistorie om vennskap, om det å glede seg sammen, og om det å gi og få. :-)

Populære innlegg