onsdag, november 16, 2016

Ny tehylle!


Jeg har fått ny tre-etasjes tehylle! Min flinke handyman har snekra den på bestilling fra meg. (Jeg føler meg som Ernst, og mannen min er Pirre & Mackan som sågar och hamrar efter mina sssskkkkisssser)

Nå har vi flytta den gamle lille stringhylla litt høyere opp, og da ble det plass til en ekstra etasje med tebokser. Akkurat i tide til når juleteen skulle kjøpes inn!


Her er den på litt nærmere hold. Nederste hylle er målt etter Whittard- og Harney & Sons-boksene, midt-hylla er målt etter de litt mindre boksene + Fortnum & Masons sine, og i topphylla setter man det man får plass til alt ettersom hvor tesilene henger. Tror Mariage Frères-boksene passer best nederst eller øverst. 


9 kommentarer:

Maje sa...

Så fin! Åh.. sånn skulle jeg også hatt:) Kudos for lysene også, forresten.

Kultursnobb sa...

Så fint! Vi flytter veldig snart i hus, og da gleder jeg så mye til at teen virkelig skal komme til sin rett!

Stine sa...

Så søt!

Anonym sa...

Ser ut til at hyllen burde vært enda litt større...? Et lite te- karnapp med tiden, kanskje...? :-)

Anonym sa...

Nedtelling til "Jul med Ernst"!
Hegepege

Ragnhild sa...

Den var jo riktig so fin og funksjonell og oversiktleg. Eg trur eg skal late meg inspirere og utnemne ei tehylle av dette slaget som eit av dei fyrste snikringsprosjekta eg kastar meg over når verkstaden i kjellaren er klar til å arbeidast i!

Fivrelden sa...

Ah, den var flott. Har en tekorg til alle boksene, men hylle er jo mye mer oversiktlig og koselig :)

Stine Arkeologine sa...

Så fin! Dette gir gjenklang hos min indre lille Hercule Poirot, elsker ting som er perfekt tilpasset! :-)

Synne sa...

Oooh, praktisk! Jeg liker også å ha pene tebokser stående framme, i stedet for å gjemme dem bort i skuffer og skap. Så fint det ble!

Populære innlegg