søndag, januar 01, 2017

2016-kavalkade, del 3


Så feiret vi ti års bryllupsdag (og min bursdag) med å reise til Österlen, hvor valmuene blomstret og strendene var hvite.



Og hvor man fikk servert deilig økologisk frokost i spisestuen på bittesmå pensjonater.




Hagevandringer tok vi flere av her i bloggen. 



Det meste av den lange ferien ble tilbragt hjemme i hagen, og det var veldig fint!



Noen små utflukter ble det dog, som da mannen min spilte et par uker i Vestfold. 



Tidlig i august fortalte jeg dere en om en stor og samtidig bitteliten hemmelighet! 




Jeg bakte lavendeldrømmer.


Så ble det høst, kveldene ble mørkere, men været var fint og jeg var i grunnen fornøyd med å slippe å kjøpe gravid-høstjakke og andre tykkere klær med begrenset brukstid. Jeg listet heller opp fine ting med høsten.  



Det var fint vær og ypperlig å vaske små plagg


En helg schleppet jeg med meg bind VI av "På sporet av den tapte tid" over hele byen, og gikk på Norsk-amerikansk litteraturfestival



Halvveis i september var det fremdeles fint å sitte i morgensola på benken i hagen, barfot og nå med en stadig voksende mage. 



Vi tilbragte en søndag med å vandre rundt på Frogner, ta bilder i Frognerparken av magen min og drikke te overalt der det var mulig. 

Siste del av 2016-bloggkavalkaden kommer i morgen!

1 kommentar:

Stine sa...

Åh, den tørkesnora.. <3

Populære innlegg