onsdag, mars 29, 2017

Bossypants / Tina Fey. - London : Sphere, 2011. - 275 p.


Denne kjøpte jeg da den kom! Og den har stått ulest i hylla til nå, helt uten grunn. Definitivt på tide å lese den! Tina Fey er morsom, og det er gøy å lese om karrieren hennes, hvordan hun kom inn i SNL og videre fikk pitchet 30 Rock - en av mine yndlings-sitcoms gjennom tidene. (I 2011 havnet vi midt oppi en innspilling av en episode!

Herved anbefalt for fansen om ikke andre (det lønner seg å ha sett en del av det hun har gjort).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enig - både om boka og 30 Rock. Det var for øvrig en tv-serie jeg brukte litt tid på å like, men når det først skjedde, var det gjort. Og det var også da jeg oppdaget at Alec Baldwin er utrolig morsom. Men Tina Fey er utrolig kul, både foran og bak kamera, og ikke minst som skrbent og forfatter.

Glamourbibliotekaren sa...

Han er kjempemorsom! Min aller største favoritt er Kenneth Ellen Parcell :)

Populære innlegg