lørdag, juni 03, 2017

Lørdag formiddag


Dette er utsikten min nå. Jeg har snudd spisebordet sånn at det blir enda lettere å se ut i hagen på ett av syrintrærne. Sesongen er så kort, man må utnytte det selv når man er innendørs! Det er fint å sitte ved bordet og bare se ut. Bildet er forresten tatt i går da det regnet, men det ser ganske likt ut nå. Grønt og lilla. 



Dette bildet er derimot tatt nå i dag. Fin lørdagstradisjon - å lese Bokmagasinet og drikke te mens babyen sover sin formiddagslur. Dagens valg ble Whittards Darjeeling. 


Buketten plukket jeg i går da vi gikk en lang tur langs grusete landeveier og hvitmalte gjerder. Markblomster er og blir finere enn all verdens roser!

Ha en fin lørdag alle sammen!



2 kommentarer:

Kristin sa...

Så deilig stemning. Jeg blir ofte litt trist når det er en grå dag, men du minner meg på at det går an å kose seg likevel. Takk for det! :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Så hyggelig å høre! :)

Populære innlegg