torsdag, juni 15, 2017

Verandakvelder


For en deilig dag det var i går! Vi ruslet i Slottsparken og gatene omkring, over Frogner og Skillebekk, og som alltid når jeg går forbi en butikk med gode oster og marmelader, måtte jeg gå innom og ta med noen herlige saker hjem. En aften på verandaen var planen!


Løytnantshjerter og stjerneskjerm. To gamle stauder som jeg er veldig glad i. Sistnevnte har vi enormt mye av i år, hurra! 



Jeg kjøpte brie. 



Og surdeigsbrød. 



Lavendelhonning og limemarmelade. 



Kvedemarmelade med vanilje og kanel. 



Dessuten en sprudlende eple-bringebær-saft! Vi følte for å feire at det er ordentlig sommer. 


Tomt. 

Å sitte ute til langt på natt er noe av det aller beste med sommeren! Det er under en uke til årets lengste dag, tenk på det. 

2 kommentarer:

Ingrid Grace sa...

Dette så veldig koselig ut. Ja en må gripe øyeblikkene og kose seg når man kan. I alle fall her hvor jeg bor, her er været mildt sagt ustabilt og det snur om på minutter. Hygge i hverdagen er veldig viktig, det er tross alt hverdager det er mest av.

Glamourbibliotekaren sa...

Helt klart flest hverdager, så det er fint å gjøre noe ut av dem i blant!

Populære innlegg