søndag, juli 30, 2017

Bodylotion-favoritter

Jammen er det på tide å kjøpe bodylotion igjen. Jeg er storforbruker om sommeren, når man dusjer ekstra mye og gjerne bader en del i saltvann! Her er noen av favorittene mine, og jeg har vel skrevet om alle tidligere tror jeg. Godt tegn!




Mountain Ocean Skin Trip Moisturizer - denne er den aller beste synes jeg. Lett, tyntflytende, svakt svakt parfymert av noe kokos-aktig, kjennes mild. Jeg har tømt to flasker bare i sommer. 



Korres guava body butter. En kraftig krem, bra for tørr hud, og den dufter deilig og fruktig. I det hele tatt er jeg glad i Korres sine produkter, og det er bra de er såpass lett tilgjengelige her i landet nå. Vita har vel ganske ofte tilbud på dem også. 






Alba Botanica sin uparfymerte lotion liker jeg også godt. Jeg bruker sjelden sterkt parfymerte kremer. Diger flaske, varer lenge!





EO Coconut & Vanilla with Tangerine har jeg vel muligens nevnt før, den er fin og lett om sommeren. 






L'Occitane Shea Butter-produktene er også fine. Jeg tror de har kuttet parabener fra dem nå, i alle fall skal Extra-Gentle Lotion være uten. 




La Roche-Posay sine kremer liker jeg godt, og de er ofte på tilbud på mitt nærmeste apotek. Luksus at man får tak i fransk hudpleie der man bor!





Kiss My Face Tropical Coconut vegan lotion står på nattbordet mitt og er svært drøy. 


Har dere noen favoritter dere vil dele?


(Som vanlig: Alle iHerb-kunder er automatisk en del av deres bonuspoengprogram, det er alle dere som har handlet der også, og jeg - som alle andre - får dermed noen poeng fra dem ved å skrive om dem. Jeg sverger imidlertid på at jeg bare skriver om produkter jeg liker og som jeg uansett ville ha skrevet om! Jeg ville aldri noensinne skrive om noe jeg ikke gikk god for.)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har tre favoritter jeg alltid kommer tilbake til av den enkle grunn at de fungerer godt på huden min,ikke lukter for mye og ikke koster skjorta. Weleda sin Citrus Bodylotion er nr en. Jeg elsker Weleda sine produkter selv om noen lukter litt vel mye. Biotherm sin blå og hvite sitrus lotion er fantastisk. Trekker fort inn og lukter ikke mye,og huden er myk lenge. EO sin bodylotion med Rose og Chamomille er også god, men fant den dessverre ikke på min lokale butikk sist. Den lukter nydelig urteaktig og holder huden myk og god.

Anni sa...

Min favoritt som jeg kjøper igjen og igjen er La Roche Posay sin AP lipikar baume. De har en "fluide" også, men jeg liker "baume" best. Den er tjukk som mykt smør, men trekker likevel fort inn i huden om man ikke bruker for mye.
Lookfantastic har den på salg til kr.161 for en svær 400 ml. pumpeflaske, med gratis frakt.

Anonym sa...

Jeg har to favoritter: Kiehl's Creme de corps, huden blir så myk og fin av den. Og Aesop Geranium Leaf Body Balm. Den dufter så godt av geranium, mandarin og bergamott i tillegg til at den gir huden godt med fuktighet.

Anonym sa...

HTH original. Fåes kjøpt i matbutikken. Prøvd mye forskjellig, dyrt og billig, men ikke noe slår HTH. Ikke for feit, ikke for tynn, bare heilt perfekt.

Anglofilia sa...

Hei Anni, fikk du bestilt bodylotion fra la Roche Posay hos Lookfantastic? Jeg forsøkte, men fikk beskjed om å fjerne produktet fra handlekurven fordi det ikke kunne sendes til Norge!

Anni sa...

Hei, Anglofilia! Det må være noe som har kommet siden jeg bestilte for bare noen uker siden. Så kjedelig! Sjekket feelunique.com og det ser ut som de sender til Norge der.
Du kan få 2 400 ml flasker Lipikar baume med gratis frakt og rett under tollgrensa med koden summerskin20. Håper det var til hjelp.

Anglofilia sa...

Tusen takk for tips, Anni! :-) Har nettopp bestilt, og det ser ut til å funke fint!

Beady sa...

Jeg er så glad for at det er mulig å få tak i Juvena Daily Adoration igjen takket være Douglas.no. Det er den eneste bodylotionen jeg virkelig har likt, og den eneste jeg bruker opp og kjøper ny av gang på gang.

Populære innlegg