Så deilig den ser ut.
Jeg har en liknende i ull!!!! Absolutt ikke varm om sommeren, merkelig nok. Mette
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Så deilig den ser ut.
Jeg har en liknende i ull!!!! Absolutt ikke varm om sommeren, merkelig nok. Mette
Legg inn en kommentar