lørdag, november 11, 2017

Carrefour Thé Noir


Da vi var i Provence i sommer, raidet jeg det lokale butikken for te - ikke eksklusive franske lekkerbiskener, men helt ordinære supermarked-teer. Jeg kjøpte inn både for å ha mens vi var der og for å ta med hjem. Carrefour er en kjempestor internasjonal kjede og jeg har ingen grunn til å tro at denne teen er noe mer fancy enn First Price her i landet, men samma det. Earl Grey-teen deres funker bra! Slår selvfølgelig ikke Twinings, det er det jo så å si ingen som gjør. Nå sitter jeg ved kjøkkenbenken, som dere ser, og hører på Schubert og drikker denne teen. Det er høst. 



(Flere franske supermarked-teer kommer senere, jeg kjøpte en hel del)

2 kommentarer:

fru Storlien sa...

Vi tærer også på lageret av te fra Carrefour og Monoprix:) Det er alltid morsomt å gå i matbutikker i utlandet og finne noe nytt, og ikke nødvendigvis det fancy og flotte.

Glamourbibliotekaren sa...

Monoprix er et must! :D

Populære innlegg