mandag, april 09, 2018

Mandag og fine ting


Jonikvelder



Luksuslørdag hjemme i Ines koselige leilighet med treetasjes afternoon tea
og babyer som plutselig er blitt ettåringer. 


Den aller første koppen Orientens Paradis om våren. Lite slår det!



Disse. I fjor lette jeg overalt etter de limited edition-rosa med rosa striper, uten hell, men i år sikret jeg meg i alle fall dette fine paret! 



At blomsterbedene ser sånn ut nå, i alle fall på solskinnsdager. 



Og at noen små hender er veldig glad i å plukke blomster!



Det aller fineste: Musefletter. 


6 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nusselige musefletter! Ha en fin mandag :-D

koristen sa...

Herlig med vårblomster og verdens søteste musefletter :-) Og den tre etasjers oppdekningen så veldig god ut!

Anni sa...

Åh, fine mini-Pippi!

Vintagedryss sa...

Tre-etasjeren så meget fristende ut, det samme gjorde Gazelle-skoene...Spørs om det kanskje blir et par sånne når asfalten endelig kommer frem her i nord.
Gleder meg alltid til mandagslisten din.

Ragnhild sa...

Så fint. Starten på uka blir alltid litt bedre etter å ha vært innom her. Liste over fine ting er så mye deiligere enn en liste over ting som skal gjøres.

Ine sa...

Takk for sist, det var så koselig! Jeg kjenner at rosa joggesko står høyt på min egen ønskeliste til våren, så fint jo!

Populære innlegg