lørdag, september 29, 2018

Høstflørt



Et nytt medlem i høstte-familien? Utenfor Majorstuen te & kaffe står det et skilt: "Høstflørt"!. Den måtte jeg jo naturligvis snuse litt på, og det endte med at jeg kjøpte et hekto. Jeg tenker jeg tar med halvparten på jobb og har resten hjemme. Det er en svart eple&kanel-te, og som det står i beskrivelsen inneholder den også mandel og vanilje. Blandingen er bra balansert, og den er jo naturligvis ganske lik den grønne eple&kanel-favoritten bare at den er svart. Mandelen er ganske tydelig, vaniljen ikke fullt så sterk. 

Den er absolutt drikkbar, men om den blir en del av den faste gjengen er jeg usikker på. Det er jo så mange gode som passer fint nå, og jeg vil jo gjerne prøve flere også. 


Hele året = tetid. 



Her var det jammen en ledig tekrukke!


1 kommentar:

Anne Grethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Populære innlegg