søndag, oktober 28, 2018

Søndag


God søndag! Jeg har vært ute i morgenkåpa og plukket inn blomster fra hagen (sju sorter, slett ikke verst i slutten av oktober!) og vi har en rolig morgen. Alle sov til klokka halv åtte, det vil si klokka halv ni hvis man hadde glemt å stille klokka. Frokost, fyr i ovnen, earl grey, Ukas Bach på NRK Klassisk (og etterhvert Eysteins anbefalinger, tips tips!), leking med Balkeby og Peppa Gris. Sola skinner intenst i hagen, jeg har vært ute og tatt bilder etterfulgt av en lang varm dusj, dufter av Chanel no. 5 (og blir helt svimmel av velduft, åååh),  og når vår lille datter sover skal jeg sette ned blomsterløk - i seneste laget, men bedre enn ingenting! 

Håper alle har en fin søndag! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig <3 Hvor er den løperen fra?

Glamourbibliotekaren sa...

Den kjøpte jeg i Sverige en gang, den er fra et linveveri i Värmland. Så glad i den! :)

Kristin sa...

Takk for en koselig blogg! Så glad du startet igjen, jeg savnet den skikkelig i sommer. Elsker spesielt slike stemningsbeskrivelser, det gir ro i sjelen og jeg ser etter fine ting i mitt eget liv. Slipper mas og jag. Tusen takk og ha en fin søndagskveld :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Så hyggelig kommentar, tusen takk for det! Glad for å høre sånt :)

Populære innlegg