mandag, november 05, 2018

Heavenly


"Heavenly" er fra Te- og Kaffehuset i Trondheim, og den er blant deres ferskenteer - en av to jeg kjøpte der i oktober. Denne er ikke en ren svart te med fersken; den har også innslag av aprikos og vanilje. Det gjør at den er litt annerledes enn det jeg egentlig er ute etter, denne er litt søtere, men ganske god allikevel så lenge man ikke tenker at den skal være en erstatning for min evige yndling fra Twinings.

Koppen har jeg kjøpt hos Draumefangst, unormalt stor/vid til meg å være, men gøy å ha én sånn i samlinga også.  Jeg har to andre fra samme leverandør (Wonkiware) som er litt smalere og høyere. 





2 kommentarer:

Fagbibliotekaren sa...

Får alltid så lyst på te når jeg ser de fine koppene dine i det fine hjemmet ditt :-) Må koke meg en kopp nå, selv om vi bare har kjedelige teer på jobben. Skal stikke innom Valkyrien etter jobb og kjøpe med noe! Takk for inspirasjon :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Så bra! Glad for å kunne te-inspirere! :)

Populære innlegg