mandag, desember 17, 2018

Mandag og fine ting


Når desembersola skinner lavt inn på kjøkkenet midt på formiddagen.



Fagerborg i førjulsstemning. 



Hun ble så glad da hun fikk denne LPen av meg. Vi må spille den hele tiden. 
En av julens virkelige klassikere, som jeg har hørt på siden jeg var svært ung. 



Formiddager med sol. 


Førjulslunsj med Maren og Ine og toåringene våre!



Oslos bygårder om morgenen i desember. 



Ragnar Hovland. 



Å handle alle julegavene i små fine uavhengige butikker som trenger at vi handler der, mer enn noensinne nå som alle kjedene kjører black friday og har gigantiske tilbud hver dag i desember - noe de små butikkene ikke har mulighet til. 

(bildet er fra Lille Valkyrien Kaffe- og Tehus)




Tredje søndag i advent med min lille familie. 



3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine ting, jeg blir helt varm i hjertet av disse mandagspostene dine. Fine, fine bilder og gode stemninger, du er så flink til å se de enkle gledene og du hjelper meg til å gjøre det samme. Helt nydelig. Hilsen Astrid.

Anonym sa...

Så kjekt at du bloggar igjen. Oppdaga det først i helga. No har eg mange timar framfor meg der eg skal lese gjennom alle dei fine innlegga dine, og ikkje minst nyte bileta. Framleis fin førjulstid. Helsing Kari

Ine sa...

Mange fine ting <3

Populære innlegg