onsdag, januar 23, 2019

Finn stilen: Januar (reprise)


En litt mer quirky variant av januarstil! Farger og mønstre og en klassisk parfyme som jeg elsker. Miss Dior Original fra 1947 (må ikke forveksles med de nyere Miss Dior-parfymene).

Her har vi et blått ullskjørt med store hvite polkadotter fra Moschino, en korallfarget topp med Peter Pan-krage fra Ted Baker, en lyserosa delikat blomstrete cardigan fra Valentino, røde strømper fra Modcloth, den teal-fargede veska og de svarte Oxford-skoene med hæl er også fra Modcloth, det samme med rose-øredobbene. Ellers: Nars Niagara-leppestift, geeky briller (a la mine egne Paul Franks-briller) fra Asos, og en bunke Agatha Christie-bøker. 

Så får man slenge på seg en diger herrefrakk i ull og dra lua godt nedover ørene; det er ikke akkurat vår ennå. 

(Det slår meg at dette burde passe perfekt for Jessica Day!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har lest bloggen din i snart 12 år (!), og lenge trodde jeg at alle klærne/tilbehøret du postet var dine/ditt☺️

Takk for at du blogger igjen og forgyller dagene våre!

Glamourbibliotekaren sa...

Haha, det er nok ganske langt fra sannheten ja! Har laget collager over egen stil og antrekk en håndfull ganger, men det er ikke så mange Oscar de la Renta-ballkjoler i skapet mitt altså, det må jeg innrømme :) Takk for hyggelig kommentar, og så morsomt at du har vært med så lenge! :)

Populære innlegg