torsdag, april 23, 2020

Radio Glamourbibliotekar vol. 40


Jeg har laget en ny Radio Glamourbibliotekar-spilleliste! Musikk til trilleturer tidlige morgener, til sene kvelder på balkongen, til late dager i hagen, til blomstring, til spaserturer, til hjemmetid.

Blossom Dearie, som har fulgt meg siden jeg var 22 og jobba i platebutikk, som jeg forsøkte å spore opp da hun pleide å spille jevnlig på en restaurant i New York. Chopin, som passer så utmerket til denne årstiden uansett vær. Lee Konitz, gammel saksofonhelt, som døde av Covid-19 i forrige uke. Det er låter fra barndommen, det er romanser, det er fin musikk jeg vil dele med dere akkurat nå. (Den er et work in progress, så det vil nok komme flere spor også)

Enjoy!

RADIO GLAMOURBIBLIOTEKAR VOL. 40

3 kommentarer:

Marianne sa...

Tusen takk! Jeg er så glad i spillelistene dine!

Glamourbibliotekaren sa...

Så fint! :)

Sol sa...

ELSKER spillelistene dine. Har allerede hørt gjennom denne flere ganger :-) Nydelig!

Populære innlegg