fredag, juni 02, 2006

Glamorøs pinsefredag


Det har endelig blitt litt mer sommerlig her i byen, og kanskje kan man til og med sitte litt på balkongen i helga?

I dag gjør jeg et aldri så lite eksperiment - jeg er iført fem år gamle og relativt umoderne bukser. Mørkegrå litt stretchy denim-bukser med en anelse sleng - og uten lommer bak. Remember? Til gjengjeld har jeg en lang blekgrønn tunika over, sånn at mangelen på baklommer er uvesentlig. Og matchende yndlingsøredobber i grønt dingler fra ørene. Kontrasterende lilla øyenskygge måtte til; ellers hadde det blitt grønn overkill. På bena har jeg joggesko.

En smule komfortabel glamour i dag altså - følte behov for det etter 2,5 timer på Sats i går - og ellers skal dagen tilbringes med fin musikk, te og etterhvert styrketrening.

Noen andre som er glamorøse i dag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

2,5 timer på sats på torsdag?
Og styrketrening på fredag i tillegg?

Jeg er imponert.

Men husk nå at restitusjon er vel så viktig, hvis ikke begynne blir musklene dine destruktive...

Glamourbibliotekaren sa...

Jepp, fem dager i uken (altså to hviledager), og aldri samme type trening to dager på rad. Styrke den ene dagen, utholdenhet den neste :-)

Populære innlegg