tirsdag, juli 25, 2006

Sommerlektyre

Hva leser dere i sommervarmen?

Jeg har kastet meg over bøkene jeg fikk julen 1997. "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese - veldig fin å lese mens man er i Italia, særlig hvis man er kunsthistorie-interessert - og "Hundre års ensomhet" av Gabriel Garcia Marquez. Bedre sent enn aldri.

Og ellers går det i New York Magazine, Living Etc. - og det eneste motebladet som passerer glamourbibliotekar-kontrollen for tiden: Vogue (UK edition).

5 kommentarer:

Anonym sa...

En hilsen fra ikke fult så varme Trøndelag. Liker bloggen din veldig godt og henter mange tips her. Jobbre selv på bibliotek og ser at det trengs mer glam ;)

Nå leser jeg Haruki Murakamis Sauejakten. Har fått veldig sansen for hans bøker.

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for det! Bra å høre at bloggen kan inspirere.

KariM sa...

Jeg leste "Den blinde morderen" av Margaret Atwood fra perm til perm for noen uker siden. Det er bra at det sommerferie for jeg klarte ikke å legge den fra meg!

Snart tretti sa...

Dronning Leonas mystiske flamme av Umberto Eco her. Vet ikke helt om den er så fengende, men får lyst til å reise til Italia:)

fashion.faux.pas sa...

Jeg synes W er bra, i tillegg til Vogue. Dessuten føler jeg at jeg får endel tips fra bl.a I-D! Men det er kanskje mer streetwear.

Populære innlegg