mandag, oktober 23, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Cardigan fra Anthropologie

Hei,

Den jakken du viser fra Anthropologie mandag 16. oktober, skulle jeg gjerne hatt. Har du noen ide om hvor jeg får tak i den? Eventuelt pris?

Mona


Hei!
Det er flere som spør hvor man kan få tak i Anthropologie-klær, og det er dessverre vanskelig her til lands. Av en eller annen grunn vil ikke Anthropologie sende klær til Europa eller andre land. Da har man tre alternativer: a) Reise til USA og handle selv, b) be noen som skal reise dit om å kjøpe med noe, eller c) bestille via firmaer i USA som tilbyr seg å være mellommenn og oppretter en "postadresse" i USA for utenlandske kunder. Sistnevnte har jeg hørt om folk som har gjort, men har aldri prøvd det selv. Jeg vil tro det er relativt dyrt, og at det er vanskelig å returnere noe som ikke passer. Hvis noen har erfaringer, kom gjerne med dem.

Men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det finnes en lignende jakke i butikkene her. Hvis noen har sett noen som ligner på denne, rop ut!
mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg