torsdag, januar 11, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Blahnik & Choo


Jeg har jobbet overtid i desember og alle timene skal brukes på sko, hele motivasjonen for å jobbe helger i desember. Så da har jeg sef et glamourspørsmål. Er det noen i norge som selger Jimmy Choo og Manolo Blahnik i norge/oslo?

Line


Hei! Jeg har aldri sett dem med egne øyne her i Oslo (i New York derimot.. oh la la..) - men ryktene sier at det fantes en butikk på Majorstua med navn Traps som i allefall hadde Choos. Jeg kan ikke gå god for dette, ikke vet jeg om butikken finnes lenger heller, så jeg tror vi får spørre glamourbibliotekarens årvåkne lesere - har dere sett slike sko her i landet?

Ellers kan du jo få tak i Jimmy Choo-sko (og vesker) via Net-a-porter.com. Eventuelt se etter andre merker, som Marc Jacobs, Louboutin eller Miu Miu.

mvh
Glamourbibliotekaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

har også sett på traps for år og dag siden. Hva med Kamikaze? De har iallefall div Dior sko etc..? kanskje verdt å ringe og høre?

Anonym sa...

hva med Soul i Bygdøy Alle? Synes å huske at de har Marc Jacobs i hvert fall?

Anonym sa...

Jeg mener at jeg har sett Choo på en skobutikk på Sandvika Storsenter, tror den heter Giotto.

Populære innlegg