mandag, januar 29, 2007

Glamourspørsmål fra leser: H&M-kasjmir

Kjære Glamourbibliotekar,

Veit du eller andre lesarar om H&M har fått inn kasjmirmiks-kolleksjonen sin i Oslo (spesifikt på H&M på Karl Johan)? Må utvide samlinga av kasjmircardigans men er blakk..
Helsing fattig fan av naturfiber



Hei!
Jeg så noen av disse kasjmirgenserne før jul i H&M på Stortorget, så jeg antar at de har fått inn det de hadde planer om å ta inn - men denne har jeg egentlig hverken sett noe til eller hørt noe mer om. Noen som vet? Ellers har de 100% kasjmir på Benetton, og det kan jo sikkert være like bra å satse på.

mvh
Glamourbibliotekaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for svar! Er ute etter en spesifikk rosa cardigan som jeg så i denne månadens vogue.. krysser fingrene for at de har tatt den inn!

Anonym sa...

Kjøpte V-hals kasjmirgenser på HM.com før jul. Den er pen, den er god. MEN... jeg får rett og slett ikke den deilige kasjmirfølelsen i den. Kvaliteten er mer som en vanlig lamullsgenser... Alle kasjmirplagg jeg har vært borti før har vært både mykere og lettere kvalitet enn denne.

Så du trenger ikke å deppe om du ikke finner HM's versjon.

Glamourbibliotekaren sa...

Det var litt det inntrykket jeg fikk av de jeg så også. Og H&M sine lammeullsblandinger har jeg fått nok av; de nupper jo bare man kaster et blikk på dem. Så jeg fikk litt dårlige vibber dessverre.

Populære innlegg