tirsdag, januar 30, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Skredder

Kjære Glamourbibliotekar,

Eg har eit spørsmål.. kjøpte for litt sidan ei nydeleg Moschinodrakt som skal brukast på eit par konferansar i vår. Imidlertid må skjørtet syast inn i livet, og eg er livredd for at det skal bli øydelagt av ein dårlig skreddar… Har du tips om flinke folk i Oslo som kan ta vare på den dyrebare drakta mi?

Med glamorøs helsing
Meg



Hei!
Gratulerer med lekker drakt - og du må helt klart finne en bra skredder! Jeg tror vi får spørre leserne. Noen som har noen å anbefale?

mvh
Glamourbibliotekaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har gode erfaringer med systua på Glassmagasinet, både til små og store oppdrag. Har også hørt mye skryt av Roses systue i Youngs gate.

Anonym sa...

tusen takk for tips!!

Anonym sa...

Jag känner en väldigt duktig dame som syr till vår flotta ex kulturminister dame Å. Håller till på Grünerlökka.

Populære innlegg