onsdag, januar 31, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Hjelp, jeg skal på TV!

Hei, Jeg er med på å starte en barnefilmklubb på Soria Moria og i forbindelse med åpningen på lørdag vil OsloTV lage en reportasje. Problemet er bare at de ringte nå - og reportasjen skal lages i ettermiddag! Mao må jeg dra dit rett fra jobb. Typisk at jeg ikke hadde tid til å vaske håret imorges + at jeg har på olabukse og joggesko (mer behagelige enn pene). Ellers har jeg på lysegrå kasjmirgenser med en blå topp under. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg lynpynte meg litt? Har litt sminke i veska, men håret ser ikke bra ut... Irene

Hei!
Klærne hørtes fine ut synes jeg - men hvis du har tid til å stikke innom f.eks. H&M kan du jo kjøpe et par billige øredobber for å glamme det opp litt. Og hårstrikk/spenner (vet ikke hvor langt hår du har) så du kan sette opp håret i hestehale i en fei. Har du kort hår, kan du lage sideskille, gre det litt ned og putte det bak ørene, altså en "flat" og classy look. Hvis du har leppestift i veska, kan du ta litt i kinnene så du får en frisk og healthy flush - og på leppene, så klart. Mascara er et must.
Lykke til!

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg