søndag, februar 18, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Ny Mulberry-veske

Kjære glamourbiblioterkaren !
Du må hjelpe meg! Den gamle, fine, store, praktiske Mulberryvesken min er utslitt og jeg trenger en ny. Jeg er svært henfallen til å kjøpe en ny Mulberry, men tenkte jeg skulle sjekke med deg først. Hvilken Mulberry skal jeg velge? Elgin? Bayswater??? Har ikke lyst på en av de modellene som er kopiert i bøtter og spann! Var det Roxanne? Eller skal jeg simpelthen ta en tur innom LV isteden?? Vesken skal være stilig og klassisk og praktisk. Gi meg et godt råd, er du snill.
Takk, takk.

HS



Hei!
Definitivt Elgin eller Bayswater, spør du meg (og det gjør du jo). Ikke noe fra Louis Vuitton, de er så grenseløst dølle.. Det er nok Roxanne som er mest kopiert, med de to lommene på forsiden + alle spennene. Jeg synes både Elgin og Bayswater er kjempefine, men jeg tror kanskje jeg liker Elgin aller best. Jeg fant en kopi av den i Paris fra Esprit (i svart), men originalen er jo såklart finest.

Forøvrig har jeg svart på omtrent det samme spørsmålet tidligere, og da kom det en del meninger fra leserne. Ta en titt her.

Lykke til!

mvh
Glamourbibliotekaren.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg