onsdag, april 18, 2007

Så har man altså blitt tagget igjen. En slags metablogg-greie. Ok:

*Hva er tema for din blogg?
Eh, glamour i min egen definisjon, ting jeg liker og som gjør meg glad (musikk-reiser-parfyme-kjoler-te osv osv), samt en "spør glamourbibliotekaren"-tjeneste.

*Hvor lenge har du blogget?
I bloggform: To år. Selve Glamourbibliotekaren som spørretjeneste oppstod på en annen nettside for sju år siden.

*Leser du statistikk av bloggen?
Ja, via Statcounter.com

*Isåfall, hvor mange lesere har du daglig?
I snitt: I overkant av 700 forskjellige/unike lesere som tilsammen klikker omkring 1200 ganger hver dag.

*Hvorfor begynte du å blogge?
Fordi jeg lenge hadde tenkt å gi Glamourbibliotekarsiden nytt liv, men fikk aldri tid til all html'inga. Blogging er praktisk og lettvint.

*Hvilke favorittblogger har du?
Ingen nevnt, ingen glemt..

*Hvilke nettsider liker du ellers?
Argh, dumme spørsmål... Jeg bruker allmusic.com mye, og grovemusic.com, men jeg har egentlig ingen spesielle favoritter.

*Hvem utfordrer du?
Alle som føler seg kallet.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg