lørdag, august 18, 2007

Ny butikk


Jeg vet ikke hvor lenge den har ligget der, men for et par uker siden oppdaget jeg butikken "Røtter" i krysset Ullevålsveien/Dalsbergstien på Sankthanshaugen. Jeg vet heller ikke om alt de selger er 100% økologisk, men mye av det i allefall - og de har et svært godt utvalg av diverse teer fra forskjellige merker, bl.a. Celestial Seasonings. Helsekost-kosmetikk har de også, økologiske og miljøvennlige vaskemidler, masse matvarer - og det beste - det supergode spelt-knekkebrødet fra Dr. Krag! Og ferskt brød. Slike butikker liker jeg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den pæreteen er min sommerte no 1! Nydelig, og passer perfekt på verandaen i urbane strøk, på en blomstereng- og i en av mine favorittsituasjoner; i rurale strøk på svaberg, bok i én hånd og hunden i den andre...

Hardangerfrukt i Trondheim (jeg MÅ bare bruke det gamle navnet!) har godt utvalg av både te, knekkebrød etc.

Alisa sa...

Teen som er avbildet er så goood!

Glamourbibliotekaren sa...

Juristen: Ja, pæreteen er aller best - men ferskenteen (på bildet) er ikke verst den heller!

Alisa: Ja! Vidunderlig.

Populære innlegg