mandag, september 10, 2007

Marc Jacobs Daisy


Jeg må innrømme at jeg synes Marc Jacobs' dufter er ganske kjedelige. Særlig disse splash-parfymene som heter Cucumber, Grass, Rain og sånt. Jeg likte de to første han kom med, de som dufter av gardenia og heter bare "Perfume" og "Blush". Denne nyeste, "Daisy", imponerte meg ikke noe særlig. Kjedelig og intetsigende. Muligens fordi den inneholder mye fioler - og selv om jeg elsker duften av ekte fioler, er jeg ikke noe glad i fiolparfymer.

Naaah. Not for me.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjøpte den i dag, jeg. God!

Jeg er ikke begeistret for noen av de tidligere fra M.Jacobs.. Den klassiske, første, er ok, men litt kjedelig. De andre, blush, blush intense m.fl. blir litt vel mye blomsterduft.

Men har du testet Black Orchid fra Tom Ford? (Kom i des.2006) Fantastisk! Vil kalle den en "blomstrende orientaler", altså litt krydret, litt blomster - åh så god.
Men noe nytt og variasjon frister jo, så kjøpte Daisy i dag:-)

Glamourbibliotekaren sa...

Hei,

Jeg husker faktisk ikke om jeg har testet Black Orchid! Det er mulig jeg prøvde den i New York, men du vet...

Populære innlegg