mandag, oktober 01, 2007

Savannah Gardens


Savannah Gardens er en av mange dessverre utgåtte serier fra Crabtree&Evelyn. Absolutt min favoritt fra dette merket, og jeg synes det er veldig synd at de har innskrenket utvalget de siste årene. Jeg fikk hamstret noe i den fine lille butikken ved Rockefeller Center for noen år siden, men sist jeg var der, var det tomt. Uansett, jeg er glad og fornøyd over å ha en parfyme og en flaske bodylotion + noen såper!

Det er en fin og elegant duft av hvite sørstatsblomster, appelsinblomst og jasmin, blandet med vanilje og krydder .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men; L fra Lolita Lempicka, bør du sjekke ut. Jeg oppdaget den ved en tilfeldighet i vår, og er fullstendig solgt. Mmmmmmm :-) !

http://www.parfumslolitalempicka.com/

Glamourbibliotekaren sa...

Hei! Joda, L er helt ok, men ikke helt "meg". Men det er bra du har funnet en som passer deg! :)

Populære innlegg