Flashdance på tv i kveld! Jeg har ikke sett den på år og dag. About time!
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Oi!! den har jeg på dvd. Har sett den flere ganger. Husker den godt for noen år tilbake. Mye fin musikk der. Spesielt tittelmelodien:) Og litt romantikk også da:))
3 kommentarer:
Oi!! den har jeg på dvd. Har sett den flere ganger. Husker den godt for noen år tilbake. Mye fin musikk der. Spesielt tittelmelodien:)
Og litt romantikk også da:))
hvor? hvor? hvor?
finner ikke..?
TV2 Filmkanalen kl. 21!
Legg inn en kommentar