onsdag, januar 16, 2008

Oh, golly gee damn!


Den årlige New York-turen kommer tidlig i år, det vil si NÅ. Denne gangen med skjerf og lue og snø og Love Story-stil! Har vært der vår, sommer og høst tidligere, så nå gleder jeg meg til varm kakao og peis og røde kinn.

Fortvil ikke, kjære lesere - det er nett-tilgang på Library Hotel, så dere skal få daglige rapporter fra den vidunderlige byen! Husk bare å ta tidsforskjellen med i beregningen... men kombinert med at jeg er et a-menneske med jetlag, blir det kanskje ikke så ille allikevel...

Adjø så lenge!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg til å lese dine rapporter fra New York - jeg reiser dit for 2. gang når det blir litt mer vår i været, og jeg gleder meg masse allerede! :)

Benytter også anledningen til å skryte litt av bloggen din - jeg er inne nesten hver dag og leser hva du har skrevet, og jeg koser meg hver gang!

Ha en strålende tur!

Anonym sa...

God tur! Jeg drar dit snart også. :)

Anonym sa...

God tur!
Jeg og min kjære skal også til NY i år, men vi vet ikke helt når....
-her trenger jeg litt hjelp: ville du dratt i midten av mars eller i slutten av juni?? Jeg holder en knapp på slutten av juni, men det hevdes at da er det for varmt der.
Hva ville du anbefale?

Anonym sa...

GOD TUR, glamourbibliotekar! Gleder meg til å lese de neste dagene! Selv reiser jeg dit for første gang i slutten av juni - en glamorøs avslutning på kortur i andre deler av USA, gleder meg veldig!

Mari sa...

God reise! Jeg er spent på rapporter, særlig fra konserten i morgen:) Selv skal jeg tilbringe glamorøs helg med å se på havet og månen fra en øde finnmarksfjord. Gleder meg!

Anonym sa...

Håper dere får en flott tur :)

Anonym sa...

Tusen takk for Ella-cd i posten. Den er så fin!

Anonym sa...

Å, så deilig det må være å kunne reise dit nå! God tur! Gleder meg til å lese rapportene dine.
Kontrasten til NY, å se på havet og månen fra en øde finnmarksfjord høres også deilig ut. God tur til dere begge! :)

Anonym sa...

Å du er så heldig som reiser dit igjen!!
New York er definitivt min yndlings by!
Den har ALT:)
Ha en riktig så god tur!!

Anonym sa...

God tur til NYC! Vi tar først turen igjen om litt ca 4 måneder, etter besøk i California, Arizona og Nevada.

Gleder som alltid til å lese om turen.

Anonym sa...

Hva med en Love Story-vinter-collage?

Anonym sa...

Vi her i nedsnødde Nord-Trøndelag ønsker deg en god tur til NY:)Håper den blir til forventningene. Men ettersom jeg forstår på deg så er det topp bare å komme til NY.Disse NY-turene er det reiser som blir sponset gjennom jobben? Isåfall så er det fint med slike jobber som man kan få sett seg litt rundt om i verden også:))

Anonym sa...

God tur!
Jeg lurer også på det samme som Kristine: hvordan er NY i juni? Evt. juli? Har hørt at august blir veldig varmt der.

Anonym sa...

God tur!! Så bra å komme seg litt vekk, og New York er jo ikke det dummeste stedet å dra :-D

Anonym sa...

Fredagsglamour føles virkelig ikke som det samme uten et innlegg fra vår kjære glamourbibliotekar!

Glamourbibliotekaren sa...

Hei og takk alle sammen, glamoroes fredag-innlegg kommer! Og til dere som lurte paa mars kontra juni:

Juni er som regel VELDIG varmt og fuktig. Selv om gradestokken ikke nodvendigvis passerer 30c, foles det som badstue pga den ekstremt hoye luftfuktigheten. Man er klissvaat hele tiden. Men inne i alle butikkene er det kaldt og herlig pga AC. Hotell med bra AC-anlegg er helt nodvendig.

Mars er selvfolgelig kaldere - mer som i Norge kanskje - og i begynnelsen av mars kan det jo fremdeles vaere en del sno. I slutten av mars er det mer vaar, traerne blir gronne og noen kan til og med ha begynt aa blomstre. Men skjerf bor man ha.

Jeg liker egentlig baade og...

Glamourbibliotekaren sa...

Glampl: Niks, I wish! Ingen sponsing fra jobben her... Det maa spinkes og spares.

Kaisa: Hele sommeren er varm her. Til og med september, som foles som en norsk hoysommer.

Glamourbibliotekaren sa...

Marie: Bra den falt i smak! :)

Anonym sa...

Når kommer Glamourbibliotekaren hjem? Jane Birkin stiller på Cinemateket kl. 18 onsdag 24. januar: http://oslopuls.no/film/article2209640.ece

Glamourbibliotekaren sa...

oii, jaa, damnit, det hadde jeg jo tenkt å få med meg.

Populære innlegg