torsdag, juni 19, 2008

Finn stilen: Weekendtur ved sjøen

For oss som tar ferie helt mot slutten av sommeren, er det fint å ta helgene i bruk til småturer og avslapping. Man kan henge ved sjøen i maritimt pregede antrekk. Og man kan late som om man er i Italia på sekstitallet. Capri, for eksempel.

Stripete topp fra Marc Jacobs, seilerbukser fra Chloé, stripete retro-kjole fra Miss Selfridge, sandaler fra Dolce&Gabbana, hvite Keds, gulløreringer fra Nine West for en liten touch av Jack Sparrow, den klassiske Acqua di Parma Colonia Assoluta, og weekend-bag fra Urban Outfitters.

4 kommentarer:

wine-fueled narcissism sa...

Det var en nydelig sammensetning. Skulle ønske jeg kunne kjøpe alt! :) Særlig kjolen...

Ingvild S L sa...

Føler kysten kaller!
Men jeg tror jeg skulle få antrekkene til å fungere i Bø,Telemark også!

Glamourbibliotekaren sa...

Wine-fueled: Jeg også..

Ingvildpingvild: Har dere ikke kanaler i Telemark? En båttur oppgjennom slusene kan jo være riktig glamorøst :)

Ingvild S L sa...

Å ja, ser det for meg!;)

Populære innlegg