søndag, juli 06, 2008

Finn stilen: Ferie - Rivieraen



En liten Finn Stilen-serie med forskjellige typer feriereiser! Kanskje i seneste laget når vi allerede er godt i gang med juli, men det gjør vel ingenting. Først ut er Riviera-ferie. Klassisk og forholdsvis enkelt, avslappet og samtidig litt dekadent... Saint Tropez, Cannes, c'est la vie.

Hvite bukser er ikke noe jeg higer etter, men akkurat i dette tilfellet synes jeg disse korte Moschino-buksene gjør seg bra. Solgul topp med litt vintagepreg fra Marc by Marc Jacobs. Grønn kaftan fra Allegra Hicks istedet for kjole. Brun mønstret badedrakt i retrostil fra Bottega Veneta, det samme med de brune sandalene. De hvite flate er fra Steve Madden. Solbrillene er Chanel. Stråveska er fra TopShop, gulløredobbene fra Zoe&Morgan, gullklokkearmbåndet er Burberry, og parfymen er Guerlains Vetiver.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var lekkert! Du er herved "tilgitt" reprisene av finn stilen:D

Mari - Escape In A Book sa...

Lekkert! Kunne tenke meg å ha både skoene og kaftanen i min garderobe.

Var forøvrig på ferie ved Rivieraen i slutten av mai begynnelsen av juni. Har noen bilder i bloggen min.

Har du forresten vært i St. Tropez? Jeg syntes stedet var utrolig oppskrytt.

Ingvild S L sa...

Herlig! Som alltid!

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Jo takk for det! :-D

Ladybug: Nei, har vært i Cannes og Nice men ikke i St.Tropez. Men en venninne har venner med sommerhus der, og er begeistret etter hva jeg har forstått.

Ingvildpingvild: Thanks! Jeg lengter nedover!

Anonym sa...

Sitter å skriver pakkeliste for ferien for meg og ungene. Mannen får klare seg selv...
Skulle gjerne gått for denne stilen, men med reisemål Helgelandskysten, må jeg nok være forberedt på litt av hvert på værfronten. Hva med en "Finn stilen: Ferie - Nord-Norge"?

God sommer!

Bat

Glamourbibliotekaren sa...

Bat: Det kommer flere feriecollager, men først må jeg ha litt tid til overs :)

Populære innlegg