søndag, juli 06, 2008

Gjettekonkurranse

Hva har Glamourbibliotekaren plukket inn nå?

5 kommentarer:

Anaruh sa...

Lindeblomster.
Jeg elsker duften av lind, så rent og sommerslig. Slik vil jeg at sengetøyet mitt skal dufte etter å ha hengt ute i solen! Ikke det at jeg henger ut sengetøy på en søndag. Ikke det at det er sol i Trondheim i dag. Og linden har heller ikke sprunget ut ennå. Men jeg kan drømme...

Anonym sa...

Lindeblomst-te. Har noen prøvd det?
Det skal visst være bra mot forkjølelse, og styrker immunforsvaret.
Virker det tro?

Glamourbibliotekaren sa...

Anaruh: Bingo! Helt enig, det dufter himmelsk. Jeg inhalerer hver dag på vei hjem fra jobb.

Glampl: Tror jeg har drukket det for mange år siden - kjøpte en boks på helsekostbutikk. Husker ikke hvordan det var! Prøv!

Anonym sa...

Det smaker litt som gress..! Jeg syns det trengs litt honning oppi... Jeg har kjøpt på Helios- sies å virke beroligende også!

Anaruh sa...

glampl: lindeblomstte er deilig! Synes ikke den smaker gress, jeg da, men jeg er generelt glad i utrtete. Men som glamourframasøyten sier, så er den enda bedre med honning i. Har ikke prøv den mot forkjølelse, men synes det er en fin kveldste.

Hm - skal faktisk gå å lage meg en kopp nå, jeg!

Populære innlegg