torsdag, september 11, 2008

Roma

Gården i Trastevere hvor vi bodde noen dager mot slutten av ferien.



En del av soverommet.




Nabolaget vårt - vi satt ute hver kveld, helt til restaurantene stengte. Tropevarme!



Flasken, min trofaste venn i heten...



Den store Zubin Mehta dirigerte Orchestra del Maggio Musicale Fiorentino i Beethovens Eroica, med himmelen som tak.



Blomstermarked i Trastevere.



Romerne er glade i Audrey!



Cappuccino på Piazza di Santa Maria.




Glamourgemalen rodde meg ut på en liten innsjø i Villa Borghese.




Gelato! For anledningen pistasje og kokos.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så romantisk med rotur! Det så ut som en deilig ferie i Italien.

Anonym sa...

Åh, jeg elsker Trastevere!!!!

Anonym sa...

Skulle gjerne ha vært i den Audrey-sjappa. Eller bare i Roma for den saks skyld.
Fine bilder!

Glamourbibliotekaren sa...

Kaisa: Veldig romantisk!

Ann Ch: Jeg også - perfekt å bo der når man er i Roma. Nærmeste restaurant er en halvmeter unna :-D

Caroline: Audreystativer på hvert gatehjørne, i allefall i nærheten av de største attraksjonene :) (de hadde pavekalendere også.. haha)

Anonym sa...

Oh, Rom.. glass.. musik, värme.. Vad jag längtar till Italien igen.. Gjorde ett endagarsstop i juni men det vari nte i närheten tillräckligt.. Kommer behöva en Roman Holiday nästa år igen.:-)

Anonym sa...

Ah, Villa Borghese. Opphaldt meg i Roma 3 mnd, og då budde eg like ved. Nydeleg fristad utan bilar og bråk. Tidlege morgonar var det flottaste med nokre få joggarar og mange vannpostar med moglege påfyll..

Jørn Roeim sa...

Dette stedet hvor du bodde - var det et hotell? Pensjonat?

Glamourbibliotekaren sa...

Ingen av delene - vi leide en leilighet.

Populære innlegg