mandag, august 17, 2009

Ett bilde i timen ble det slettes ikke

Jeg skulle gjøre en liten søndagsfotodagbok i går, denne gang med ett foto i timen - eller kanskje aller helst annenhver time. Jeg tok et par bilder og glemte det deretter i flere timer, da jeg ble opptatt med tedrikking med venninne og legobygging med en liten kompis og lesing. Men ok. Her er "ett foto nå og da i løpet av en innholdsrik søndag":




Kl. 12.40: Gigantisk solsikke utenfor Sagene samfunnshus





Kl. 13.05: Lunsj (kanelbolle og karamell-latte, blodsukker-jojo) på Kafé Gram






Kl. 15.59: Alléen opp mot festningen og slottskirken, der det var Bach-konserter hele dagen







Kl. 19.57: Utsikt fra slottskirken rett før starten av siste konsert for dagen.

Bedre lykke neste gang.

4 kommentarer:

Glamourlektoren sa...

Så ble det et fint, lite fotoprosjekt av det likevel! Stemningsfulle bilder. Hverdagen er full av fine detaljer hvis man bare er oppmerksom. Dine bilder bekrefter alltid det!

Anonym sa...

Det var fine bilder - som alltid!
Da var jeg jammen på Café Gram samtidig som deg. Jeg skal ikke spekulere i hvem av dem som var deg, jeg liker at det finnes litt mysterier her i livet:-)

Glamourbibliotekaren sa...

Glamourlektoren: Takk! Ja, man må være oppmerksom.

Leila: Mysterier må man ha! :)

Britt Åse sa...

Det var vel den peneste kanelbollen jeg har sett i hele min tid, tror jeg.

Populære innlegg