søndag, oktober 04, 2009

Søndag

Selv om det er oktober og bare fire grader, kan man tasse ut i tøfler og morgenkåpe for å plukke slike fine blomster i morgensola.









Når man kjøper inn makroner til selskap, og glemmer å servere dem... så blir man litt irritert når man finner dem i kjøleskapet dagen etter - samtidig som man tenker "hei, da kan jeg spise alle selv..." og skammer seg litt. Eller man kan fryse dem ned til neste gang man får besøk. Men først tar man én og serverer den til seg selv på en fin liten stemorsasjett.








Gamle plater; alle dere som ikke har gleden av å gå på loppis og bruktbutikker for å kjøpe gamle fine plater fordi dere ikke har platespiller: KJØP PLATESPILLER!!





Te hører også til på søndag morgen. Dagens ble Twinings English Breakfast, den røde boksen.



3 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Likte at du hadde puttet teposene oppi glassene! De ser ikke så veldig pen ut de eskene teen kommer i etter noen dagers bruk..!
Lurt!

Alt godt sa...

Fine mariage-boksen! Eg var der i går, og huska ikkje på å kjøpe med meg boks. Men det kan eg gjere i morgon, eg skal ikkje heim før tirsdag! :D

Glamourbibliotekaren sa...

Løvinnen: Ja, norgesglass kan brukes til så mangt! :)

Alt godt: Du sitter vel ikke og leser blogger når du er i Paris?! Ut og nyt byen istedet! :)

Populære innlegg