søndag, desember 06, 2009

2. søndag i advent

To lys, klementiner - og "I want a dog for Christmas, Charlie Brown"!



"Christmas decorations are getting more and more lifelike every year, Charlie Brown."


Filmen kan ses her, delt inn i fem deler.

Og den fine filmmusikken finnes på plate.

Jeg savner virkelig Knøttene på tv. For noen år siden sendte de en episode hver dag på Cartoon Network, udubbet, hvilket var grunn nok til å betale ekstra for å ha den kanalen - men nå for tiden er det visst ingen som sender det.


Jeg slutter dessuten aldri å la meg fascinere av at Schroeder kan spille Beethovens pathétique-sonate på et lekepiano med kun én oktav, der de svarte tangentene er tegnet på de hvite.


2 kommentarer:

Glamourlektoren sa...

Jeg skulle ønske det fantes flere helter som Charlie Brown. South Park og Simpson's i all ære, men Knøttene har en spesiell plass i hjertet mitt.

Glamourbibliotekaren sa...

Ja takk alle tre :) Men de to andre sendes jo hele tiden på en eller annen kanal, så vi kunne gjerne fått litt mer Knøttene også.

Populære innlegg