tirsdag, mars 29, 2011

Snapshots, del II

Måne over New York Public Library.


Noen fans av 30Rock her? Jeg kan glede dere med at de spiller inn sesong 6 nå, det er jeg personlig øyenvitne til. Judah Friedlander i grønn jakke, Tina Fey ved hans side i grårosa lue. Rett utenfor Rockefeller Center. Den bedårende page boy Kenneth og resten av crewet var der også. (Med unntak av en Baldwin)



Fin grønn vårsykkel med rutete kjedekasse.


Tja, om man skulle kjøpe et Fabergè-egg nå som de er på tilbud?


En av byens mange butikk-katter. Denne liker seg blant blåseinstrumenter på 46. gate.



Across...

7 kommentarer:

Bringebær sa...

Hehe, Fabergè-egg på tilbud ja...Bare å hive seg rundt!

Anonym sa...

Igjen sit eg og drøymer meg bort i bileta dine!

Frøken Desibel sa...

Det var en gammel holk av en baryton det... Fantastisk:)

Synne sa...

Jeg blir så glad av butikkatter og fine sykler! Takk for titten!

koristen sa...

NY-drømmen våkner igjen :-)

Anonym sa...

Jeg har fulgt deg en tid, nå fryder jeg meg over bilder fra NY. bodde der 1 år som ung jente.
Randi

Glamourbibliotekaren sa...

Bringebær: Og nå som det er snart påske og egghøytid!!

Lektorspire: Drøm i vei!

Frøken Desibel: Du skulle sett samlingen av mellofoner som stod linet opp på gulvet der!

Synne: Du skulle sett den klumpedeisa av en katt som var inne på Bleecker street Records. Den veide sikkert femten kilo. Jeg klappet den litt i nakken, og der var det SPEKK.

Koristen: Som om den noensinne sovnet?

Anonym: Så hyggelig! Og for et herlig sted å bo når man er ung jente!

Populære innlegg