fredag, oktober 28, 2011

Spontan fredagsglamour



Spillejobben til mannen min i kveld inkluderer hotellovernatting, ettersom den slutter så sent! Jeg benytter selvfølgelig anledningen til å bli med. Nå sitter jeg i pysjamas og myke sokker i en hotellrom på vestkanten og skal straks se en film. Det passer utmerket, ettersom jeg skal tidlig tidlig på jobb i morgen - og nå kan jeg sove biiittelitt lenger.



Druer i glasset!



Planen var å kjøpe et glossy magasin. Jeg kapitulerte foran bladhylla, Pondus fristet så uendelig mye mer enn alt det andre som stod der.

Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Synne sa...

Så koselig! Å bo på hotell i egen by er skikkelig undervurdert! Jeg pleier å ta minst en overnatting i halvåret, sammen med kjæresten min eller noen andre jeg er glad i. Man er liksom borte og hjemme samtidig, kan spise stor hotellfrokost og får et avbrekk fra oppvasken - luksus! Kos deg!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, det er hyggelig! Vi har også gjort det i blant, primært FØR vi ble gjeldsslaver til gagns :)

Ine sa...

Så deilig! Kos deg med å sove bittelitt lenger i morgen. Og med deilig frokost!

Glamourbibliotekaren sa...

Rakk å ta med meg en skive i hånda før jeg måtte løpe ut for å rekke jobben! Frokosten åpnet halv åtte, trikken min gikk ti over.. Timing is everything!

Anonym sa...

Hva koster frakten når du bestiller fra Iherb? Jeg har bestillt noen kjempe gode produkter som du anbefalte. Det var veldig billige produkter, men etter to uker kom det faktura fra ups på over to hundre kroner. Dette var jeg ikke forberedt på, og det ble en stor skår i gleden.. /Stine

Glamourbibliotekaren sa...

Oi, det var synd. iHerb opplyser om hva frakten skal koste - jeg har aldri valgt å få levert pakkene på døra, så jeg betaler enten 4 eller 6 dollar. Jeg passer på så jeg ikke går over tollgrensa på innholdet (200 kr) eller overgår vektgrensa som er oppgitt. Hvis du er sikker på at du har holdt deg innenfor disse grensene, må du klage! Man skal ikke måtte betale gebyrer hvis man har fulgt reglene.

Populære innlegg