søndag, august 26, 2012

Toscanabilder, del 4

Det er fordums glamour over Viareggio. En art noveau-badeby med pastellfargede hus og private strender med stripete parasoller. 


Vi badet her i 2006 også. Varmt Middelhav med deilige bølger. 





Og når vi først var på gamle trakter, dro vi tilbake til den lille søte byen hvor vi var på bryllupsreise. 





Der er det nydelig!


Vårt lille gule bryllupsreisehus var heldigis ikke jevnet med jorden, slik som jeg hadde mareritt om i fjor!


Åh, dette landskapet. 



Arrivederci, kjære Toscana. 

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Halleluja, vilka platser det finns!!!

petit sa...

Må si at etter alle disse nydelige bildene så fyker Toscana opp på listen som neste må/bør besøkes når annet er unnagjort og jeg har sjansen til å reise litt lengre igjen :)

koristen sa...

Så mange vakre bilder! Jeg har ikke vært i Toscana, men skjønner at det må jeg jo :-)

Synne sa...

Jeg koser meg sånn med bildene dine!

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for alle hyggelige kommentarer om bildene mine! :)

Populære innlegg