søndag, desember 09, 2012

Søndag morgen - andre søndag i advent



Søndag morgen, en av de beste stundene hele uka. Særlig når det har snødd ute og alt er stille. Et perfekt tidspunkt for å ta på sin tjukkeste morgenkåpe, koke en diger kanne te, og se en gammel julefilm. Når klokka slår ti er det derimot klart for å skru på morgenkonserten i P2 - en hel time hvor man får høre hele klassiske verk (det er ikke så mange programmer hvor man kan det lenger, dessverre). I dag var det både en klaverkonsert og en kantate av Bach. Morgenkonserten er ypperlig soundtrack til søndagsfrokosten, når man er litt trøtt og vil ha god stemning uten for mye verbalstoff på radio. Dagens tips! Prøv det neste søndag! 

5 kommentarer:

Tine sa...

Fint stemningsfullt innlegg. Skal huske P2 kl. 10 neste søndag :)

Glamourbibliotekaren sa...

Gjør det! :)

Dez sa...

Er så enig, så enig - deilig med søndagsmorgener og søndagskonserten på radio : ))

Flotte og stemningsfulle bilder du har lagt ut - superhyggelig hjem du har : ))

Glamourbibliotekaren sa...

Dez: Takk for det! Jeg trives godt her!

Glamnovisen sa...

Jeg synes p2 er blitt bare prat, jeg? Før hørte jeg alltid på p2 i bilen - men nå synes jeg det er debatter, sport, politikk - mindre og mindre musikk. Tror sannelig jeg mailer dem!

Populære innlegg