søndag, juni 29, 2014

De siste ukene via Instagram, del II


Dette var jo nå på fredag. Slike fredagskvelder liker jeg!




Slike kan man plukke inn fra hagen nå. Som en brudebukett!



Yves Saint Laurent-filmen. 



En av mine yndlings-Mozart-tolkere, Barbara Bonney - denne plata er helt ypperlig til regnfulle junidager. 



Sommer! Tøysko!



Smask. Elsker bibliotek, og særlig slike minner fra fortiden. 




Når det plasker ned i hagen, løper jeg rundt og redder inn slike praktfulle gule saker. 



Hver dag er en Brahms-dag. 



Jeg må finne ut hvordan hun fikk skikk på villmannen!



Nattbordet. 


Postkortsesongen er i gang! 



Utsikt fra hengekøya her en dag. 


På besøk i yndlings-frisørsalongen. 












1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har ikke gule roser og begynner å elske; dette er vakker i sin liten kopp. dette er "Delf" denne lille keramiske potten, noe som forbedrer støtte farge roser. "Barbara Bonney, jeg skal definitivt se lytte mer Lyst . jeg vil lytte torsdag " Kurt Masur " pa teater Champs-Elysées. mens det er den gamle etiketten strenge til frykt: (5 ore Per Dag!) Jeg har noen bibliotek Nordic forsinket meg ganske ofte (og jeg trodde den skandinaviske rigor ville helbrede meg om min slapphet). ( bruno )

Populære innlegg