søndag, juli 05, 2015

Fint å komme hjem til


Denne uka har det virkelig vært hetebølge i Paris. Vi har sittet på benker i skyggen og spist is, ligget på teppe under enorme trær i parker og lest, tatt båt med vind i håret, og drukket masse, masse limonade. Bilder kommer! Men først skal jeg nyte hagen her, som jeg selvfølgelig har savnet mens jeg har vært borte. Noen steder er blomstringen ferdig, andre steder har det eksplodert. Nå gleder jeg meg for eksempel over denne lyseblå riddersporen og de hvitrosa peonene ved siden av, de som blomstrer i syrinlunden - hvor det stadig er like fint å sitte med ei bok selv om syrinsesongen er over. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig et bilde :-) Den hagen din er som en drøm. Gleder meg til å se bilder fra Paris også, drømmer om å reise dit.. hilsen fra nord-norge!

Anonym sa...

Så koselig :)
Godt å komme hjem etter tur, selv om det er aldri så hyggelig borte...

:) Nå gleder jeg meg til tur, den blir nok ikke så litterær som din, skjønt dog... jeg skal gå i et par litterære spor. Det er sånt det blir bilder av (jeg skal nemlig på en seriøs fotosafari...) ;)

Populære innlegg