Hurra! Jeg synes det er så herlig at våren er full av "årets første", hoho. Fortsatt god søndag!
Ja, masse "årets første", og det er heldigvis ikke om å gjøre å være først ute av alle! Jeg klarer ikke å spise is når det er kaldt ute jeg, så jeg venter med årets første is til temperaturen er noenlunde - i alle fall i sola :)
Nammenam!
Legg inn en kommentar
3 kommentarer:
Hurra! Jeg synes det er så herlig at våren er full av "årets første", hoho. Fortsatt god søndag!
Ja, masse "årets første", og det er heldigvis ikke om å gjøre å være først ute av alle! Jeg klarer ikke å spise is når det er kaldt ute jeg, så jeg venter med årets første is til temperaturen er noenlunde - i alle fall i sola :)
Nammenam!
Legg inn en kommentar