mandag, november 07, 2016

En presang i posten


Se på dette fine babyredet! I nydelige farger og mønstre, i økologisk bomull. 

For en stund siden fikk jeg mail fra en bloggleser som gjerne ville gi babyen en presang. Jeg ble overrasket og glad, takket pent for det, og i forrige uke fikk jeg hentelapp i posten. En stor eske! Og inni eska lå altså dette babynestet, i farger som jeg fint kunne ha plukket ut selv. Jeg ble så glad! Stor gavmildhet fra en fremmed person som jeg aldri har møtt eller snakket med. Det er rørende! 


Og se her: Det passer helt perfekt inni den gule vogna! Vi har lurt litt på hva vi skulle polstre den med, men nå trenger vi ikke gruble lenger. 

Tusen takk, kjære anonyme bloggleser! Dette var virkelig hyggelig! (Og nydelig utført, toppkarakter herfra!)  Jeg lover deg at det vil komme til nytte!

11 kommentarer:

Ingunn sa...

Så nydelig presang! Skulle gjerne kunne sy slike. Har et par gravide venninner som har nevnt disse babyredene, de virker veldig praktiske!

Line sa...

Så utrolig fin gave! Veldig fint stoff <3
Perfekt at den passet så fint i den lekre vognen.

tonemor sa...

Blir glad selv, jeg. Historier som dette, da er det håp for oss !

Anonym sa...

Så fint og så hyggelig! .mette

Stine sa...

Dette gjorde meg såå glad!

Randi sa...

Enig med alle over *hjerte*
Nydelig, kjempehyggelig, glede.

Glamourbibliotekaren sa...

Alle: Ja, den er skikkelig fin! Jeg ble så glad :)

Stine Arkeologine sa...

For en fin gave, som du helt sikkert har fått fordi du gir så mye selv for å glede! <3

Anonym sa...

Så heldig dere er! Fin var den :)

Anonym sa...


Du har nok også gitt giveren mye fint gjennom din blogg!

Glamourbibliotekaren sa...

Stine Arkeologine: Det var pent sagt! Takk! :)

Anonym: Ja, veldig fin!

Anonym: Takk for det!

Populære innlegg