mandag, juli 17, 2017

Mandag og fine ting


Dagens første fine ting er teprosjektet mitt - jeg har så mange tebokser som er mindre enn halvfulle, og nå prøver jeg å tømme noen av dem før jeg kjøper mer te. Det går unna! Dette norgesglasset med Earl Grey Crème fra Tea Shop i Barcelona er herved tomt. Nå er det Earl Grey fra Dean&Deluca i New York og Mariage Frères' Bolero jeg fråtser i. 


Hun fikk fin post en dag. En nydelig liten kyse i økologisk bomull. 



Jeg fikk fin post dagen etter: Sjokolade og såpe fra Mariells nye nettbutikk!



Lørdag ettermiddag med trilletur, sol, sovende baby, mango-Snapple, Sommer i P2 på øret og to elver som møtes. 


Regnfull søndag, torden og lyn, bok og te. Det er like mye sommer!



Sauer og kyr som går fritt i fjellet. 



Da fikk babyen vår møte ei ku for første gang!


Det var dagens fine ting - ha ei god uke alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempekoselige bilder med fine ting :-) Hva syntes babyen om kuene?

Populære innlegg