lørdag, november 25, 2017

Husets frokostte


I dag drikker jeg min morgente av den aller største koppen jeg har! Den er fra Figgjo, og jeg vet ikke hva serviset heter. Det var noen som fortalte det en gang her i bloggen, men jeg klarte ikke å finne det igjen! Vi pleide å ha salt i denne koppen da jeg var liten, og senere har jeg annektert den for å bruke på dager da jeg trenger et riktig digert krus. I dag ble det Husets frokostte fra Lille Valkyrien Kaffe- og Tehus. Det er en blanding av svarte teer, jeg vet egentlig ikke hvilke, men jeg er ganske sikker på at det er Assam i den. Og Ceylon? Midt i blinken for meg i alle fall. 

Og dere som lurer på hva jeg bruker tebokser fra f.eks. Mariage Frères til når de er tomme, har her fått svar: Jeg bruker dem til te! 

Nå sitter jeg her med min enorme kopp, babyen leker på gulvet og vi hører på Charlie Haden Liberation Music Orchestra med Joe Lovano og Dewey Redman. Nå skal vi bygge duplolego. 

Ha en fin lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Populære innlegg