fredag, april 27, 2018

White Anastasia


En av vårens Paris-teer! Nå skulle jeg jo linket til omtalen til den vanlige Anastasia-teen og sammenlignet, sånn rent bortsett fra at jeg ikke har skrevet noen omtale av den! Og boksen er visst tom. Da begynner vi på scratch. 

White Anastasia er veldig god! Og veldig "true" til de russiske teene til Kusmi. Det som forundrer meg er at den føles veldig lite hvit! Jeg ville tenkt svart te umiddelbart om jeg ikke så fargen. Smaken er svart. Det er jo nøyaktig samme ingredienser bortsett fra selve tebladene - nemlig appelsinblomst, bergamot og sitron. 

Svart eller hvit, jeg tar den uansett. Jeg kjøpte den forøvrig på Bon Marché, men i følge mine kilder er den å få tak i på Meny på Alnabru, haha!

2 kommentarer:

Maren sa...

Haha! Teen er god!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja! :D

Populære innlegg