onsdag, mars 15, 2023

Om knappe tre måneder

 


Bare en liten påminnelse om hva som venter når all denne snøen smelter og naturen får litt tid på seg til å våkne etter vinteren. 

Jeg gleder meg til søndagsmorgenene i roseblomstringstida. Å stå opp tidlig, liste meg opp uten at noen våkner, gå ut i hagen i nattkjolen, helt stille overalt - bare fuglesang - og sette meg i morgensola på benken ved siden av aicha-rosen med en kopp te. Inhalere duften, lytte til symfonien av humler og bier i gledesrus. 







7 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for nydelig påminnelse! ♡ Fra K.

Katrine sa...

Ååå så fantastisk! Heldige du som har så fin hage! Dette er min store drøm <3

Marianne sa...


Jeg er så glad for bloggen, de nydelige bildene og de fine tekstene!.
Tusen takk!

Alene sa...

Jeg gleder meg stort, jeg og. Synes dagene går så raskt.
Tenker det må bremse opp litt nå, så vi får et lang og deilig halvår framfor oss 😍
Vi har et lite drivhus med en dagseng i. Der har jeg stadig vekk, siden januar, sittet å kjent på stemningen, tatt en lunch og en god kopp te. Gleder meg til flere stunder her, eller på benken utenfor. Se trærne blomstre og plantene dukke opp av jorden!

Kari sa...

Mye fint å se frem til. Gleder meg til å nyte lange lyse kvelder.

Anna sa...

Åh, nydelige Aicha! Det er noe å glede seg til :)

Anonym sa...

Lite som minner om vår her nord, så dette var en nyttig påminnelse!
Mvh SJ

Populære innlegg